ماجرای وجود ۳ بانک سپه در نزدیکی هم در جنتآبادجنوبی

    ماجرای وجود ۳ بانک سپه در نزدیکی هم در جنتآبادجنوبی

    با عملی شدن طرح ادغام همه بانکهای نظامی با بانک سپه، در بلوار جنت آباد جنوبی به فاصله کمی از هم شاهد سه بانک سپه هستیم که همگی تابلوی این بانک را دارند.دو تا از آنها در بلوار جنت آباد جنوبی روبروی هم قرار دارند و سومی هم نزدیک پاساژ سمرقند هست.

    خب اگر کسی ماجرای ادغام این بانکها رو با بانک سپه ندونه، در برخورد اول کاملا تعجب میکنه که چرا در یک راسته از خیابان سه بانک با یک نام وجود دارد و نام هر شعبه چه خواهد بود: بانک سپه شعبه جنت آباد جنوبی ۱، بانک سپه شعبه جنت آباد جنوبی ۲، بانک سپه شعبه جنت آباد جنوبی ۳ ؟

    جالب ماجرا اینجاست که بعد از آگاهی از این طرح ادغام که در آن پنج بانک قوامین، انصار، موسسه اعتباری کوثر، مهر اقتصاد و حکمت ایرانیان با بانک سپه ادغام شده اند، بازهم سوالاتی پیش می آید!

    در وضعیتی که در بسیاری از مشاغل تعدیل نیرو صورت گرفته آیا بهتر نبود به لحاظ مکان فیزیکی نیز ادغام صورت می گرفت و مشتریان دو بانک دیگر به یک بانک منتقل می یافت و یک بانک سپه در آن محدوده فعالیت می کرد؟ البته اگر بار کاری این شعبه ها زیاد است که حرفی نیست! لابد در هر سه شعبه حجم کار بالاست که جداگانه فعالیت دارند!! شاید هم به لحاظ زیرساخت امکان حذف شعبه های فیزیکی نزدیک بهم امکان پذیر نیست.

    دیدگاه‌ها (1)


    1. تا اونجایی که می دونم اونجا قبلا بانک قوامین بود و فکر می کنم بانک سپه امتیاز چند تا بانک رو واسه خودش کرده

    لطفا نظر خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    بالا