فرهنگ طرفدارای تیمهای پرسپولیس و استقلال در جنت آباد

    فرهنگ طرفدارای تیمهای پرسپولیس و استقلال در جنت آباد

    وضعیت کنونی داربی شده ۹۰ دقیقه بزن بزن تو زمین و یک هفته قبل و بعدش جنگ رسانه ای. جوریکه وقتی بازی شروع میشه اعصابا داغونه. بازیکنا میخان تلافی صحبتهای یک هفته گذشته رو بکنن، طرفدارا چه باشن تو استادیوم چه نباشن اونها هم جنگ رو قبلا شروع کردن. قبلا کری بود الان جنگ.

    طرفدار استقلال در غرب تهران

    طرفدار استقلال در غرب تهران

    شبکه های اجتماعی و پیجهای به ظاهر طرفداری برای دیده شدن بیشتر با هتاکی و نوشتن مطالب زرد و بی اساس احساسات هواداران رو برانگیخته می کنن و اونها رو به جون هم می ندازن، فضای جامعه رو خشن می کنن تا پول بیشتری به جیب بزنن. ما هم اسیر بازی هاشون می شیم. و اما مسئولین دو باشگاه، اونها هم چون کاربلد نیستن، سعی دارن با استفاده از تئوری توطئه، ناکارآمدی های خودشونو بندازن تقصیر دشمن فرضی، تا تمرکز ذهن طرفداران رو از روی خودشون سوق بدن به توهمات و بیش از پیش مطرح بشن. نهایتا این بازی که میتونه هیجان جامعه رو در جهت مثبت بالا ببره، تبدیل میشه به یک عامل خشونت چه فیزیکی و چه روحی. به امید روزی که همون بازی پرسپولیس و استقلال رو داشته باشیم به جای داربی پایتخت، به همراه همون کری های دوستانه و شیرین.

    طرفدار پرسپولیس در غرب تهران

    طرفدار پرسپولیس در جنت آباد تهران

    اهالی جنت آباد هم مثل تمام ایرانی های دیگه فوتبال دوست هستن و خیلی هاشون از طرفداران این دو تیم محبوب تهرانی یعنی استقلال و پرسپولیس هستن. در پادکست چهاردهم از برنامه هفتگی رادیو جنت آباد اساسا به موضوع فرهنگ صحیح هواداری تیم موردعلاقه پرداختیم که در این میان شنیدن صحبتهای جنت آبادی های قرمز و آّبی جنت آبادی خالی از لطف نیست:

    آقای سید محمد میرسلطانی از تیف جایگاه ۳۶ و عضو کانون هواداری پرسپولیس

     

    آقای رحیم افروز کشتیگیر دیروز و درحال حاضر مربی کشتی در بوندس لیگای آلمان و از طرفداران دو آتیشه استقلال

     

    گوشه ای از کل کل های میان طرفداران این دو تیم در پادکست ۱۴

     

    دیدگاه‌ها (1)


    1. همه کیف ش به همین کل کل کردناشه :)))

    لطفا نظر خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    بالا