پارک ساحل در گذر زمان

    پارک ساحل در گذر زمان

    پارک ساحل یکی از قدیمی ترین پارک های محله جنت آباده که هنوز هم بعد از گذشت چندین دهه، از هیجان و هیاهو و زیبایی های خاص خودش برخورداره. پارکی که به درازای بلوار شاهین جنوبی کشیده شده و پر از درختان سرسبز و آدم های باحال و سرزنده است.
    جاییه برای پاتوق همسایه ها، تجدید دیدار دوستان، ورزش و تفریح رفقا و بازی بچه ها.

    پارک ساحل جنت آباد

    پارک ساحل جنت آباد

    یه طرف بزرگتر ها رو می بینی که دارن بازی های فکری مثل شطرنج میکنن. بعضیاشون خیلی جدی و حرفه‌ای و بعضیاشون حالت نمایشی همراه با تماشاچیانی که گل میگن و گل میشنون، یه طرف هم صدای خنده پیرمردهایی رو میشنوی که پر از شوق زندگین و با لبخندی دارن با نسل جوان تر ارتباط برقرار می کنن.

    پارک ساحل جنت آباد

    پارک ساحل جنت آباد

    حتی گربه ها هم تو این پارک احساس راحتی دارند و با آدمها عجین شدن، چون هستن بچه محل هایی که براشون آب و غذا می برن.
    جوان و پیر پا به پای هم قدم می زنن، می دوند و ورزش می کنن و در آخر با یک عکس سلفی از حضورشون و سلامتی شون سپاسگزاری می کنن.

    پارک ساحل جنت آباد

    پارک ساحل جنت آباد

    پارک ساحل یکی از پرطرفدار ترین و خاطرانگیزترین پارک های جنت آباد هست که خیلیامون خاطراتی داریم که با حس خوب کودکی و نوجوانی مون گره خورده:

    سی سال پیش وسط زمین بازی بچه ها یه المان با مسیرهای تودرتو بود که خیلی پر رمز و راز بود. جون می داد برای قایم باشک بازی!

    پارک ساحل جنت آباد

    پارک ساحل جنت آباد

    اونموقع ها وقتی میخاستن تو پارک ساحل قرار بذارن، یکی از معروفترین پاتوق ها “سه کاج” بود. سه تا درخت کاج در نزدیکی هم که معروف شده بود و میعادگاهی بود برای نزدیک شدن دلها به یکدیگر!

    اونموقع ها دخترای دانش آموز مدرسه شاملو که همون نزدیکی بود، برای خوشگذرونی و آشنایی بیشتر با بچه محلا، پاتوق شون همین پارک ساحل بود.

    پیش میومد، پسرایی هم که تازه پشت لبشون سبز شده بود و با مامانشون قهر کرده بودن، همینجا تو پارک شب رو صبح میکردن و صبح راهی مدرسه می شدن!

    پارک ساحل جنت آباد

    پارک ساحل جنت آباد

    لطفا نظر خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    بالا