بازار روز جنت آباد چه روزهایی و در کجا برگزار میشود؟

    بازار روز جنت آباد چه روزهایی و در کجا برگزار میشود؟

    بازار روز معمولا بشکل سرباز است که به صورت سنتی و حالت دستفروشی در مرکز یا برعکس در فضای باز حومه برخی محله های تهران برپا می‌شود که معمولا در یک روز خاص از هفته تشکیل شود.
    در محله جنت آباد از آنجا که در بخش جنوبی آن مراکز تجاری فراوانی قرار دارد و از طرفی فضای باز خالی به منظور برپایی بازار روز هفتگی وجود ندارد، شاهد چنین بازاری نیستیم، در حالیکه در بخش های مرکزی و شمالی بازارهایی چون جمعه بازار جنت آباد و سه شنبه بازار جنت آباد برپا می گردد.
    در جنت آباد مرکزی، بیست متری گلستان، میدان توحید، شنبه بازار جنت آباد برقرار است و در جنت آباد شمالی در روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته بازار روز در انتهای اتوبان سیمون بولیوار روبروی پایانه اتوبوسرانی داخل سایت چتربازی، بدلیل وجود فضای باز خاکی مورد استفاده چتربازان در این مکان، برپا میگردد. به همین دلیل برخی از اهالی منطقه روزبازارهای جنت آباد شمالی رو به اسم جمعه بازار سیمون بولیوار میشناسن.

    جمعه بازار جنت آباد

    جمعه بازار جنت آباد

    در غرب تهران شاهد بازارروزهای دیگه ای هم هستیم از جمله شنبه بازار بلوار اشرفی اصفهانی، دوشنبه بازار شهرک غرب (قدس)، پنجشنبه بازار تهرانسر و … .

    تو این یکسال که در بحران کرونا بسر بردیم، شما به این بازارها سر زدید؟ تجربه خرید دراینجاها چطور بوده براتون؟

    دیدگاه‌ها (10)


    1. من هفته پیش رفتم بازار روز دوباره راه افتاده و برقراره

    2. چی چیزهایی اونجا می فروشن آیا میوجات هم هست؟

    3. سلام من دیروز یعنی ۱۰ بهمن ماه رفتم جمعه بازار سیمون بولیوار.
      بازار برقرار بود و فروشنده ها کم کم داشتن مستقر می شدن، یه جاش هم دیدم مسئول جمعه بازار دوربین یه خبرنگار رو بدجور جمع کرد!!

    4. این بازارها برای خریدهای دم دستی و کوچیک خیلی خوبن و کلا فضای باحالی دارن. خدا کنه زودتر دوران کرونا تموم بشه و ما جنت آبادی ها با خیال راحت بریم خرید

    5. سلام من فروشنده لوازم خونه هستم میخوام بیام ااون جنت اباد چه ساعتی اونجا باشم مسئول بازار بهم جا میده؟

      • با سلام
        دوست عزیز این مطلب تنها یک مقاله است بر رئی سایت ما و ما اطلاع درستی از شرایط بازار روز و نحوه قراردادها اونها نداریم و در تلاشیم که بتونیم اطلاعات بیتشری برای شما عزیزان کسب و بر روی وب سایت قرار بدیم

    6. ای کاش گرداندن سگها در بازار روزها رو ممنوع کنند…. دیدن زبون آویزون سگها در فضایی که بعضی فروشندگان روی زمین بساط خودشون رو پهن می‌کنن چندش آوره… مردم هم از ترس کولی‌بازی این سگ گردان‌ها جرات تذکر به اونها رو ندارن.

    7. بهروز بویری کناری

      سلام بنده یک جانباز ۴۵٪ هستم دو پسر بیکار دارم میخوام در جمعه بازار و روزهای دیگر به معامله و فروش لباس مشغول شوند چه مجوزی میخواهد

    لطفا نظر خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    بالا